Про автора



Селімова Людмила   Володимирівна

   Вихователь вищої категорії КЗ "Заклад дошкільної освіти ясла - садок "Веселка"  Гуляйпільської міської ради

Педагогічний стаж роботи - 29 років

  Закінчила Бердянський державний педагогічний інститут і отримала спеціальність за дипломом "Викладач дошкільної педагогіки та психології. Вихователь"

З 1994 року працюю вихователем в ДНЗ "Веселка" 
З 2004 по 2007 роки – була керівником районної школи молодого вихователя «Паросток» 
2008 по 2010 роки та з 2014 по 2016 роки – керівник районного методичного об’єднання для вихователів старших груп
З 2011 по 2013 роки – керівник районного методоб’єднання для вихователів груп раннього віку
З 2014 по 2019 рік - керівник методичного об'єднгання "Школа молодих та малодосвідчених вихователів"
З 2019 по 2021 рік - керівник  районного постійно діючого семінару "Фізичне виховання дошкільників у закладах освіти"
З 2005 року є наставником для молодих вихователів
З 2011 року - керівник консультативного пункту для батьків ДНЗ «Веселка»
З 2021 року - модератор педагогічної спільноти "Фізичне виховання дошкільників у закладах освіти"
                                               
                                                Моє педагогічне кредо:

  • Кожна дитина неповторна, як зірка у Всесвіті. Але від мене залежить, буде вона холодною і тьмяною, як лід, чи яскравою и гарячою як Сонце.
  • «Дітей не відлякаєш суворістю, вони не переносять тільки фальші»  говорив Ж.Ж.Руссо. Тож, я іду до дітей з відкритою душею і серцем.

  • Основною метою своєї педагогічної діяльності я вважаю створення єдиного простору «сім’я – дитячий садок», де б всім учасникам педагогічного процесу було б затишно, цікаво, безпечно.
  • Приіоритетом педагогічної діяльності є створення умов для взаємодії з батьками, встановлення з ними партнерських взаємовідносин, залучення родини до освітнього простору.


Мої принципи роботи:

  • все нове – це цікаво; 
  • надавати дітям право вибору та самостійність; 
  • диференціація вихованців у навчальних можливостях;
  • зацікавленість і захоплення, як основа емоційного фону заняття;
  • поважати особистість та індивідуальність дитини.


Немає коментарів:

Дописати коментар